Log In | Creeaza-ti un cont | Cum cumpar ? Politica de retur
 
Cosul meu (gol)

Cum cumpar ? Cum platesc ? Retur



Iti multumim ca folosesti complexart.ro !


Noi muncim din greu pentru a imbunatati acest site, investim si muncim mult sa avem diversitate, stocuri si introducem tot timpul produse noi ptr. a satisface nevoia clientilor, incercam, pe cat putem sa oferim descrieri cat mai relevante, tutoriale text si video -
BLOG - creativhobby.blogspot.ro/ ;
YOUTUBE - www.youtube.com/channel/UCUotRXzjbK_hZ7saAtLcA4A/videos ;
- la produse, instructiuni pas-cu-pas, poze cu produse si idei, poze cu produsul finit cum ar putea fi decorat venind astfel in ajutorul tau cu exemple. 


Am pus multa dragoste, inima si suflet in - complexart.ro -  si am dori astfel sa citim feedback-ul tau, sesizari - pe adresa de email 
- contact@complexart.ro 
Spune ce-ti place la site-ul si serviciile Complex Art si de asemeni am aprecia foarte mult sa aflam critici constructive, precum si idei de imbunatatire !


Cum poti cumpara ?
Livrare prin Curierat rapid FAN Courier
comanda minima de produse 50 lei (fara transport) + cost transport 20 lei = total 70 lei
comanda peste 150 lei + cost transport = 10 lei
comanda peste 300 lei - transportul este gratuit
- (Nu lucram cu posta Romana !)


Pentru livrari in Europa:
- prima data te rugam sa-ti creezi un cont, apoi sa te loghezi si sa faci comanda online
- ulterior te vom informa care este costul transportului si daca agreezi pretul, iti vom tirmite o factura proforma pentru a face plata in avans, apoi vom livra marfa comandata
- In Europa livram prin GLS Courier sau alte curierate agreeate de comun acord

- Pentru orice problema, solicitare, intrebare tehnica, modificare a comenzii, va rugam sa va adresati in scris la adresele de e-mail de la departamentul Relatii Clienti:
online@complexart.ro
 - pentru probleme legate de comenzile online, modificari, etc.
sau
contact@complexart.ro - pentru alte probleme, sesizari sau solicitari, intrebari tehnice, cereri de alte materiale ce nu le gasesti pe site

Pentru comenzile din Timisoara, daca coletul se ridica de la Magazinul Creative Hobby - Gh. Lazar nr 24 (Cladirea Fructus - la parter), va rugam sa specificati, inainte de a trimite comanda, la rubrica comentarii acest lucru
- transportul va fi gratuit 
- veti fi sunati telefonic sa veniti dupa colet imediat ce comanda dvs. este pregatita.

Nu acceptam decat COMENZI ONLINE

IMPORTANT ! 
- Depozitul Complex Art este inchis Sambata , astfel nu livram comenzi in aceasta zi.
- Daca faceti comanda spre sfarsitul saptamanii si doriti ca marfa sa va fie livrata Sambata atunci va rugam sa specificati la rubrica Comentarii acest lucru.

Daca doriti sa livram comanda dvs cu alta firma de curierat decat Fan Courier, atunci va trebui sa specificati la rubrica comentarii si sa platiti transportul in totalitate (transportul tur-retur - adica transportul marfii - tur si transportul banilor - retur) - (Nu lucram cu posta Romana !)
IMPORTANT !
 
- Atata timp cat aceste lucruri legate de livrare si primirea coletului depind de multi factori si multe persoane implicate, noi nu putem garanta 100% ca marfa va va ajunge in termenul pe care-l doriti dvs.
- De aceea va rugam sa faceti comanda din timp pentru a avea o marja de siguranta.

- daca doriti sa aflati informatii telefonice despre livrarea coletului puteti suna la: 
Relatii Clienti Fan Courier
021.9336


Alte informatii importante !
Din respect pentru clientii nostrii, dorim sa va oferim cat mai multe explicatii si informatii, astfel, mentionam ca:

1. In cat timp va ajunge comanda dvs ?
- In general (dar mai pot fi si exceptii), comenzile se livreaza in 1-5 zile lucratoare (luni-vineri) din momentul in care ati dat comanda, exceptand sarbatorile legale si cand magazinele Complex Art sunt inchise.
- puteti vedea orarul magazinelor accesand: complexart.ro/orar/

2. Care sunt modalitatile de comanda?
- Pentru optimizarea si eficientizarea livrarilor, nu acceptam comenzi decat ONLINE deoarece comenzile online vor avea prioritate si vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil;

3. Cum puteti sa faceti o comanda online?
- mai intai trebuie sa va creati un cont accesand: complexart.ro/inregistrare/
- inainte de a incepe cumparaturile trebuie sa va logati (autentificati) accesand: complexart.ro/autentificare/
- abia dupa ce v-ati logat puteti sa incepeti cumparaturile si trimite comanda
- comanda minima 50 lei - fara transport

4. Sfaturi importante si utile!
- dupa ce ati comandat de minim 50 lei apasati pe butonul rosu din partea dreapta "VERIFICA COMANDA"
- va recomandam sa verificati cu atentie produsele din cosul de cumparaturi si mai ales cantitatile si totalul, 
- dupa ce ati verificat cu atentie cantitatile trebuie neaparat sa apasati pe inca un buton rosu: 
"TRIMITE COMANDA"

- abia dupa ce ati apasat pe al 2-lea buton rosu cu "TRIMITE COMANDA" si veti vedea un mesaj de confirmare cu nr. comenzii dvs., abia atunci comanda dvs. a fost trimisa.

5. Probleme de logare sau de functionare corecta a site-ului.
- daca aveti probleme in a va creea un cont, va rugam sa scrieti un e-mail la adresa: 
contact@complexart.ro
incluzand neaparat nr. dvs de tel. si veti fi ajutati in cel mai scurt timp posibil

6. Despre factura !
- factura o vei primi in colet la livrarea marfii
- in cazul in care pierzi factura sau in alte situatii, te rugam sa ne soliciti pe email (online@complexart.ro) sau telefonic (0758 097 098 / 0726 773 964) si vei putea primi factura pe e-mail in format PDF, este in versiune originala si, conform noii legislatii in vigoare (codul fiscal art. 155, alin. 28: "semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii"), o puteti descarca si 
introduce in contabilitate:
factureaza.ro/legislatie-emitere-facturi

7. Modalitati de plata
Pentru a achita produsele comandate de la noi, ai la dispozitie mai multe optiuni:
- plata numerar sau ramburs;
- plata online cu card bancar.

Plata numerar sau ramburs
- in mod normal plata se face la livrare - ramburs si vei primi chitanta de la curier Fan Courier, chitanta primita de la firma de curierat fiind documentul care va inchide factura, factura o vei primi prin e-mail ulterior.
- daca nu doresti sa platesti ramburs trebuie sa ne anunti, specificand la rubrica comentarii (inainte de a trimite comanda) sau prin e-mail - ca doresti sa platesti prin banca.
- daca doresti sa platesti prin banca, livrarea comenzii va INTARZIA deoarece mai intai va trebui sa iti trimitem factura pe e-mail, apoi tu va trebui sa faci plata in avans prin transfer bancar, noi va trebui mai intai sa receptionam plata (adica sa vedem banii in cont) si abia apoi vom livra marfa.

Plata online cu card bancar
- se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, in conditii de siguranta deplina, conform standardelor 3D Secure VISA si MasterCard. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA si MasterCard. 
- de asemenea, poti opta pentru plata cu cardul in RATE fara dobanda folosind cardurile de credit CARD AVANTAJ, STAR BT si BONUS CARD. In functie de tipul de card folosit, dupa completarea datelor necesare in platorma de plati MOBILPAY, vei putea alege numarul de RATE fara dobanda.
- pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, folosim platforma MOBILPAY ( www.mobilpay.ro ). Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati MOBILPAY. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele MOBILPAY. 
- noi nu solicitam si nu stocam nici o informatie referitoare la cardul tau.
- in cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.
- nu percepem comisioane suplimentare pentru tranzactii. Posibilele comisioane pot aparea conform intelegerii tale cu banca emitenta pentru cardul respectiv. 
- in cazul in care tranzactia a esuat din diferite motive, poti achita comanda numerar sau ramburs, fara a fi nevoie de a face o noua comanda. 
- pentru orice problema sau informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi.

8. Returnarea produselor
- conform OUG 34/2014, pentru produsele achizitionate la distanta, consumatorul are dreptul de retragere din contract, in termen de 14 zile calendaristice, fara a preciza motivele, din momentul in care a intrat in posesia produsului. 
- pentru a respecta termenul limita de retragere din contract este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei mentionate mai sus.
- returnarea contravalorii produsului, poate fi amanata in cazul in care Complex Art SRL nu a primit produsul returnat si nici o dovada ca acesta a fost expediat (oricare dintre cele doua variante intervine prima) si in maxim 14 zile din momentul notificarii Complex Art SRL cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.
- cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. In cazul in care produsele au defect la livrare, cheltuielile le suportam noi.
- produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision perceput pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii. Acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.
- daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, iti transferam banii in cel mult 14 zile de la notificarea cererii de retragere din contract. Returnarea contravalorii produsului se poate efectuata prin virament bancar, dar trebuie sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de returnare.
- daca doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne contactezi.

9. Alte detalii.
- in magazinul online complexart.ro nu sunt chiar toate preturile identice cu cele din magazinele fizice din Timisoara - str. Gh Lazar, nr. 24. si str. Regimentul 5 Vanatori, nr. 1

Termenii si conditiile de folosire a site-ului complexart.ro precum si informatiile referitoare la modalitatea de cumparare, modalitatea de plata sau modalitatea de retur pot fi modificate in orice moment fara a fi obligati sa notificam utilizatorii. Utilizatorul are obligatia de a citi periodic aceste informatii si trebuie sa fie de acord cu ele.